« Tagasi

Märka suhkruid!

Kampaania keskendub lisatud suhkrutele - nendele, mida lisab toidu sisse tööstus või mida lisatakse ise toiduvalmistamise käigus. Kutsume lisatud suhkruid märkama ja nende tarbimist vähendama.

Eesmärkideks oleme seadnud, et sihtrühm oskaks märgata, kus lisatud suhkrut leidub ja millises koguses ning näha, kui palju nad ise suhkrut üle tarbivad.

Kampaania on suunatud meestele ja naistele vanuses 12-40 a.

Ebatavaliselt lai vanusegrupp tuleneb sellest, et kasutame kampaanias TAI noortele (12-16 a) suunatud kanaleid fiidikaru.toitumine.ee ja https://www.facebook.com/fiidikaru/, kus lahendused on mõnevõrra erinevad.

Kampaania kanalid:

· Välimeedia (lisas)

· Teleklipp https://www.youtube.com/watch?v=hrJ3m_Lv5bg&feature=youtu.be

· Bännerid internetis

· Poed, kus kasutame siseraadiot ja käruplakateid

· Toitumine.ee, kus oleme põhjalikult uuendatud suhkru osa ning lisatud on interaktiivsed rakendused.

o kalkulaator, millega saab arvutada kokku päevast suhkrutarbimist ning võrrelda seda soovitatuga ning

o test, kus saab arvata, millistes toodetes on rohkem suhkruid. Voldik, mida levitame omavalitsuste kaudu (lisas)

· Noortele suunatud kanalid fiidikaru.toitumine.ee ja https://www.facebook.com/fiidikaru/